Jak ćwiczyć, aby schudnąć

Jak ćwiczyć, aby schudnąć

Kiedy orientujemy się, że na naszym pięknym dawniej ciele pojawiły się dodatkowe fałdki tłuszczyku, które wcale nie dodają nam urody, zazwyczaj zaczynamy z nimi walkę, za pomocą standardowych metod. Czyli najpierw przechodzimy na niskokaloryczną dietę, następnie wprowadzamy zwiększoną aktywność fizyczną, aby zużycie kalorii było większe niż ich dostarczanie dla naszego ciała. Jednak proces odchudzania jest zdecydowanie trudniejszy niż się wydaje, również jeżeli chodzi o wykonywanie ćwiczeń. W zależności od tego, jaki efekt chcemy osiągnąć powinniśmy wykonywać inne ćwiczenia oraz w różnym tempie i konfiguracjach. Jeżeli nastawiamy się nie na poprawienie kondycji czy też rzeźbę a głównie na utratę tkanki tłuszczowej, najlepiej będzie wybrać trening interwałowy, który to pobudzi odpowiednio nas organizm właśnie do spalania nagromadzonego tłuszczu. Jednymi z lepszych w tym celu będą zajęcia fitness, które są prowadzone w zmiennym tempie, również jazda na rowerze, bieganie, czy też coraz modniejsze ćwiczenia na orbitreku. Decydując się na którekolwiek z tych ćwiczeń powinniśmy jednak pamiętać o zmienności, jeżeli biegamy zmieniajmy tempo od spaceru, poprzez marsz, trucht i szybki bieg, tak samo, kiedy wykonujemy inne ćwiczenia. Doskonałym sposobem na zgubienie dodatkowych kilogramów jest również pływanie, która daje nam dużo więcej, bo również pięknie rzeźbi nasze ciało i poprawia kondycję.